معروف‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های اندروید در جهان کدام‌اند؟

معرفی بازی اندروید
امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن کیفیت موبایل‌های هوشمند، بازی‌های موبایلی و بازی‌های اندروید در رقابت بیشتری با هم هستند و تنوع آن‌ها بسیار بالا رفته و سبک‌های مختلفی به بازار گوشی‌های همراه راه یافته است. در این مطلب بهترین و معروف‌ترین بازی‌های اندروید را معرفی کردیم. همراه ما باشید.

معروف‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های اندروید در جهان کدام‌اند؟

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن مدل و کیفیت گوشی‌های همراه، شاهد رشد بازی‌های موبایلی هستیم. در حال حاضر روزانه بسیاری از بازی‌های موبایلی اندروید و ios در فروشگاه‌های نرم افزار موبایل و پلی استور وجود دارند و رفته رفته این بازی‌ها در حال افزایش هستند. همین امر موجب شده تا مشترکین، در هنگام انتخاب دچار سردگی شوند. در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین بازی‌های اندروید موجود آشنا کنیم تا بتوانید از میان این بازی‌ها بازی‌ محبوب خود را انتخاب کنید.

با معرفی جذاب‌ترین بازی‌های اندورید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی بازی اندروید
معروف ترین و جذاب‌ترین بازی های اندروید در جهان کدامند؟

1. بازی Call of duty mobile

در میان انواع بازی‌های اندروید و موبایل موجود در جهان، call of duty mobile را می‌توان به عنوان بهترین بازی برای گوشی انتخاب کرد زیرا این بازی در سر تا سر دنیا طرفداران زیادی دارد. اکتیویژن در سال 2019 تصمیم گرفت که فرنچایز محبوب خود را وارد دنیای گوشی‌های موبایلی کند. این بازی به صورت اول شخص است که باید آن را به صورت گروهی بازی کنید. همچنین مدهای 5 در برابر 5، دث مچ، حضور در کنار زامبی و کنترل فیزیکی از ویژگی‌های این بازی محسوب می‌شود که تمامی این ویژگی‌ها موجب شده افراد زیادی این بازی را در گوشی خود نصب کنند. گفتنی است که بازی call of duty mobile در سال 2019 به عنوان بهترین بازی موبایل شناخته شده است.

حجم: 1500 مگابایت
قیمت: رایگان 
سیستم عامل: اندروید / ios

بهترین بازی های اندروید دیتا دار
بازی Call of duty mobile

2. بازی فری فایر Free Fire

اگر طرفدار بازی‌های اکشن و هیجان انگیز اندرویدی هستید حتما نام بازی Free fire را شنیده‌اید. گرافیک این بازی کیفیت به نسبت خوبی دارد و صداگذاری بازی به جذابیت آن افزوده است.
داستان بازی Free fire با یک سقوط آزاد از هواپیما شروع می‌شود. زمانی که در یک جزیره دور افتاده فرود می‌آیید باید برای بقا تلاش کنید و تنها چیزی که دارید تعدادی سلاح جنگی است. در طول اجرای بازی Free fire می‌توانید با استفاده از وسایل نقلیه‌ای که در اختیار دارید به مکان‌های مختلف بروید و ماجراجویی‌های هیجان انگیزی را تجربه کنید.

حجم: 623 مگابایت
قیمت: رایگان 
سیستم عامل: اندروید / ios

بازی برای اندروید
بازی فری فایر Free Fire

3. بازی اندروید پابجی موبایل (PUBG Mobile)

بازی پرطرفدار و محبوب پابجی به سبک اکشن می‌باشد که ابتدا نسخه کنسول آن ساخته و بسیار محبوب شد سپس به دنبال موفقیت آن شرکت سازنده نسخه‌ای را برای اندروید و iOS تحت عنوان پابجی موبایل ساخت تا علاقه‌‎مندان بتوانند روی تلفن همراه خود این بازی فوق ‎العاده جذاب را تجربه کنند. 

در بازی پابجی به طور همزمان 100 بازیکن در بخش چند نفره وارد محیط بازی می‎‌شوند و فقط فردی که در پایان بازی باقی می‌ماند، برنده می‌شود.

این بازی مجموعه‎‌ای از سلاح‎‌های مختلف و انواع قایق‌ها، ماشین‌ها و حتی موتور سیکلت نیز قرار می‌دهد.

حجم: 757 مگابایت
قیمت: رایگان 
سیستم عامل: اندروید / ios

بازی برای اندروید
بازی اندروید پابجی موبایل (PUBG Mobile)

4. بازی اندروید Minecraft: Pocket Edition

بازی ماینکرفت یکی دیگر از بهترین و معروف‌ترین بازی‌های رایانه و گوشی موبایل است. این بازی به بازیکن‌ها آزادی عملی می‌دهد تا با بلوک‌هایی که وجود دارد بازی کنند. در اصل همانطور که از نام بازی پیداست این بازی درباره معدن و ساختن است.

بر اساس نظر کاربران این بازی بسیار سرگرم کننده و جذاب است که بر روی تمامی دستگاه‌ها بدون هیچ مشکلی نصب می‌شود. برخی آپشن‌ها را نیز می‌توانید در طول بازی خریداری کنید.

حجم: 1500 مگابایت
قیمت: رایگان 
سیستم عامل: اندروید / ios

بازی برای اندروید
بازی اندروید Minecraft

5. بازی اندروید terraria

بازی اندروید terraria، نسخه موبایل بازی‌های terraria در کنسول بازی‌ها است. در این بازی شما باید به صورت تکی یا به صورت گروهی و 7 نفره با دوستان خود برای بقای‌تان تلاش کنید. این بازی به صورت دو بعدی است و در روند بازی بازیکن به سیاه چاله‌هایی می‌رود تا بتواند آیتم‌های متفاوت را برنده شود. اگر شما هم از سبک بازی‌های زندگی و بقا لذت می‌برید، می‌توانید این بازی را برای خود انتخاب کنید. 

سبک: ماجراجویی 
قیمت: 4.99 دلار
سیستم عامل: اندروید

دانلود بهترین بازی های اندروید 2018
بازی terraria

6. بازی اندروید among us

یکی از بهترین بازی‌های اندروید 2020 که نسخه‌های ios و pc آن هم موجود می‌باشد، بازی among us است. این بازی به صورت گروهی است و باید با دوستان خود رقابت کنید. اگر شما دوستان پایه‌ای دارید این بازی برای شما بسیار هیجان انگیز است. در این بازی دو نفر خیانت کار و باقی خدمه هستند. خدمه باید تعمیراتی که خرابکاران انجام می‌دهند را تعمیر کرده و خرابکاران را پیدا کنند و آن‌ها را از سفیه بیرون بی‌اندازند. این بازی ارتباط محور است که می‌توانید آن را با دیگران هم بازی کنید. 

سبک: اکشن
قیمت: رایگان
سیستم عامل: اندروید / ios

بهترین بازی های اندروید 2020
بازی among us

7. بازی crash bandicoot (on the run)

این بازی از زیر مجموعه‌های بازی crash بر روی کنسول‌های بازی است که می‌توانید نسخه اندروید آن را بازی کنید. بازی crash bandicoot از دو قسمت مرحله‌ای و پایگاه بازیکنان تشکیل شده است که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و بازی کنید. در این بازی شما باید شخصیت‌های مورد نظر را از سه مسیر مختلف به صورت پرش از روی مانع و جمع آوری سیب هدایت کنید تا بتوانید مراحل بعدی آن را بازی کنید. در این بازی شما شاهد زمین‌هایی آشنا هستید که آن‌ها را در کنسول‌ها هم مشاهده کرده‌اید. 

سبک: رانر 
قیمت: رایگان 
سیستم عامل: اندروید

بهترین بازی های اندروید دیتا دار
بازی crash bandicoot (on the run)

8. بازی league of legends (wild rift)

ریوت گیمز که سازنده این بازی در کنسول‌ها است بعد از مدت‌ها انتظار نسخه موبایل این بازی را روانه بازار کرد. League of legends همانند بازی پنج مقابل پنج moba است که می‌توانید به همراه دوستان خود بازی کنید و به رقابت بپردازید. شما در این بازی می‌توانید قهرمان خود را بدون پرداخت درون برنامه‌ای به صورت رایگان انتخاب کنید و از بازی لذت ببرید.

سبک: moba 
قیمت: رایگان 
سیستم عامل: اندروید

بهترین بازی های اکشن اندروید
بازی league of legends (wild rift)

9. بازی Harry Potter (wizards unite)

به احتمال زیاد یکی از بهترین بازی‌های اندروید و ios برای کسانی که به مجموعه فیلم‌های هری پاتر علاقه داشته باشند، بازی harry potter: wizards unite است. این بازی یک بازی واقعیت افزوده است که همانند بازی پوکمون گو عمل می‌کند، اما با این تفاوت که شما به جهانی جادویی می‌روید. شما در این بازی باید با گوشی خود بیرون بروید و ماموریت‌های مختلفی را انجام دهید. هر چه شما مراحل را بیشتر پیش بروید، می‌توانید جادوهای بیشتری را همانند فیلم یاد بگیرید و آن‌ها را در روند بازی اعمال کنید. 

حجم: 175 مگابایت
قیمت: رایگان 
سیستم عامل: اندروید / ios

بهترین بازی جهان برای گوشی
بازی harry potter (wizards unite)

10. بازی اندروید فورتنایت FortNite

فورتنایت بدون شک یکی از بهترین بازی‌های موبایل است. بازی بتل رویال فورتنایت بازیکنان را در حالت‌های مختلف از جمله بتل رویال 100 نفره با اسکود‌های یک، دو و چهار نفره می‌برد، جایی که می‌توانید با پیدا کردن سلاح‌ها در کنار یک اکشن هیجان‌انگیز، ساخت و ساز را تجربه کنید.

برخلاف بسیاری از بتل رویال‌ها، ویژگی ساخت‌ و ساز در بازی فورتنایت باعث شده تا این بازی تجربه‌ای متفاوت برای بازیکنان داشته باشد و کمی هم پیچیده‌تر شود. قابلیت بازی در حالت چند نفره در کنار دوستان باعث شده فورتنایت به یکی از بازی‌های محبوب و مهیج تبدیل شود.

سبک: بتل رویال
قیمت: رایگان 
سیستم عامل: اندروید / ios

بهترین بازی های اندروید آنلاین
بازی اندروید فورتنایت

11. بازی temple Run 2

یکی دیگر از بهترین بازی‌های اندروید آفلان که برای سیستم عامل ios هم موجود می‌باشد، بازی Temple Run 2 است. این بازی به سبک دوییدن بی‌پایان است که بازیکن در ابتدا که در قلعه حضور دارد، باید شخصیت مورد نظر خود را انتخاب و در نهایت بازی را آغاز کند. در روند دویدن یک اژدها به دنبال شما می‌افتد که باید از دست آن فرار کنید و از مواقعی که در روبروی‌تان قرار می‌گیرند بپرید. گفتنی است که موسیقی که در این بازی پخش می‌شود هیجان بازی را دو چندان می‌کند.

سبک: آرکید
قیمت: رایگان 
سیستم عامل: اندروید / ios

هترین بازی های اندروید آفلاین
بازی temple Run 2

12. بازی the Room two

این بازی که نسخه دوم مجموعه بازی the Room می‌باشد یکی از بهترین بازی‌های اندروید و ios است. در روند بازی شما همانند نسخه اول در یک اتاق مرموز قرار می‌گیرید و باید با استفاده از پازل‌هایی که در اخیتار دارید راز اتاق را کشف کنید. در این بازی شما تنها با لمس صفحه نمایش می‌توانید نمایشگر دوربین را جابجا کرده و آیتم‌های مختلف را بردارید تا پازل حل شود. گفتنی است که در روند بازی موسیقی هیجان انگیزی پخش می‌شود که همین امر موجب شده هیجان بازی به مراتب بالاتر رود.

سبک: فکری
قیمت: 2 دلار 
سیستم عامل: اندروید / ios

بهترین بازی های اندروید آفلاین
بازی the Room two

13. بازی اندروید ریسینگ Real Racing 3

قطعا یکی از بهترین و مهیج‌ترین تجربه‌های ریسینگ شبیه سازی که در گوشی می‌توانید بازی کنید، Real Racing 3 است که با مسابقات عالی آنلاین شما را با کاربران حقیقی روبرو می‌کند. گرافیک این بازی فوق العاده است و تخریب پذیری در آن بی‌داد می‌کند. بازی Real Racing 3 به طور مداوم آپدیت‌های فصلی را نیز دریافت می‌کند که همین امر در پیشرفت فنی بازی بسیار مهم و ضروری است.

سبک: ماشین سواری
قیمت: رایگان 
سیستم عامل: اندروید

بهترین بازی جهان برای گوشی
بازی اندروید ریسینگ Real Racing 3

14. بازی peison Architect mobile

بازی‌های شبیه سازی شده از گذشته تا به حال بسیار پرطرفدار بوده‌اند و مخاطبین مختص به خود را داشته‌اند. بازی peison Architect mobil به عنوان یکی از بازی های شبیه سازی شده برای اندروید بسیار قوی عمل کرده و در زمان ورود خود تواسنته است که طرفداران زیادی را کسب کند. اگر شما به بازی های مدیریتی علاقه‌مند هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که این بازی را امتحان کنید. در این بازی شما وظیفه مدیریت و طراحی زندان را بر عهده دارید و در هر مرحله باید زندان خود را از اول بسازید و آن را طراحی کنید. در این بازی شما علاوه بر مدیریت زندان با شرایط مختلفی مانند شورش زندانیان، آتش سوزی، درگیری زندانیان و... روبرو می‌شوید که باید برای هر یک از اتفاقات تصمیم مناسبی بگیرید تا شرایط به روال عادی خود باز گردد. 

سبک: شبیه سازی
قیمت: رایگان 
سیستم عامل: اندروید

بهترین بازی های اندروید آفلاین
بازی peison Architect mobile

15. بازی milion lords (kingdom conqust)

این بازی سبک استراتژی دارد به همین علت افراد به جای استفاده از موبایل برای این بازی ها به سراغ pc می‌روند. اما اگر شما علاقه دارید که این بازی را در موبایل انجام دهید باید بدانید که نسخه موبایل این بازی هم وجود دارد. شما در این بازی باید قلمرو خود را گسترش دهید تا بتوانید قدرت دفاعی‌تان را زیاد کرده و برای حمله به سایر قلمروها برنامه ریزی کنید. از جمله ویژگی‌های این بازی می‌توان به طراحی گرافیکی بالا، شبیه سازی سه فصل از سال، خصوصیات مختص به هر فصل از سال و... اشاره کرد. 

سبک: استراتژی 
قیمت: رایگان 
سیستم عامل: اندروید

دانلود بهترین بازی های اندروید 2018
بازی milion lords (kingdom conqust)

16. بازی the mighty quest for epic loot

در حال حاصر بازی برای اندروید بسیار زیاد شده است اما یکی از بازی‌های شستی یا همان بازی‌هایی که با یک دست هم می‌توانید آن‌ها را انجام دهید این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده است. The mighty quest for epic loot یکی از این بازی‌های جذاب شستی است که مخاطبین مختص به خود را دارد. شما این بازی را هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین می‌توانید انجام دهید و با سایر بازیکنان رقابت کنید.

سبک: رقابت
قیمت: رایگان
سیستم عامل: اندروید / ios

بهترین بازی های اندروید آنلاین
بازی milion lords (kingdom conqust)

17. بازی wild tamer

یکی دیگر از بهترین بازی‌های اندروید آفلاین، بازی wild tamer است. این بازی که در سال 2019 انتشار یافت در همان ابتدای انتشار خود جزو بازی‌های منتخب گوگل قرار گرفت. شما در این بازی یک کاهن دوران اهریمنی هستی و باید با نیروهای اهریمنی رقابت کنید. همچنین شما می‌توانید با کمک حیوانات خود به جنگ بروید و در مقابل دشمن بایستید. همچنین شما در این بازی می‌توانید شخصیت خود و حیوانات‌تان را در هر مرحله آپدیت و آن‌ها را پیشرفته‌تر از مراحل قبل کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های این بازی پیدا کردن غارها است. در صورت پیدا کردن غار و جنگ با موجودات داخل آن می‌توانید جوایزی را دریافت کنید. موزیک و صداگذاری‌هایی که بر روی این بازی گذاشته شده است هیجان بازی را بسیار زیاد کرده است.

سبک: نقش آفرینی
قیمت: رایگان 
سیستم عامل: اندروید / ios

دانلود بهترین بازی های اندروید 2018
بازی wild tamer

18. بازی zero city (zombie shelter survival)

یکی از بهترین بازی‌های اندروید 2020 را می‌توان بازی zero city نام برد. در این بازی زامبی‌ها دنیا را به دست خود گرفته‌اند و شما باید آخرین پایگاه مقاومت را حفظ کرده و از ورود زامبی‌ها به آنجا جلوگیری کنید. برای انجام این کار شما باید یک پایگاه مقاومتی مستحکم و استراتژیک بسازید. علاوه بر این کار شما باید رهبری مردم و افراد خود را در دست بگیرید و آن‌ها را برای مقاومت تعلیم دهید. در هر مرحله بازی سخت‌تر می‌شود و شما از طریق صحبت‌های هم تیمی‌های‌تان می‌توانید متوجه روند بازی شوید.

حجم: 73 مگابایت
قیمت: رایگان 
سیستم عامل: اندروید / ios

بهترین بازی های اکشن اندروید
بازی zero city (zombie shelter survival)

19. بازی Rival stars hors racing

یکی از بهتری بازی‌های اندورید آنلاین در سبک racing، بازی Rival stars racing می‌باشد. در این بازی، سازنده توجه زیادی به جزئیات داشته است تا بازی از ویژگی‌های خوبی برخوردار باشد. شما در این بازی به مزرعه‌ای می‌روید و شروع به مسابقه و رقابت با اسب سواران دیگر می‌کنید. این بازی از دو بخش تشکیل شده است. در یک بخش شما  ابتدا آموزش می‌بینید و تمرین می‌کنید و با رقبای خود مسابقه می‌دهید. در بخش دیگر شما محصولات خود را می‌خرید و اسب‌تان را پرورش می‌دهید تا با رقابت بتوانید رتبه اول را کسب کنید.

حجم: 630 مگابایت 
قیمت: رایگان 
سیستم عامل: اندروید / ios

بهترین بازی جهان برای گوشی
بازی Rival stars hors racing

20. بازی the amazing spaider man 2

یکی دیگر  از بهترین بازی‌های اندروید دیتا دار، بازی the amazing spider man 2 است. به‌ تازگی سونی با انتشار بازی اسپایدر من در پلی استیشن 4 سرو صدای زیادی به پا کرد اما طولی نکشید که نسخه موبایل آن به بازار آمد. اگر شما هم علاقه دارید که این بازی را در موبایل خود تجربه کنید باید the amazing spider man 2 را در موبایل خود نصب کنید. در نسخه موبایل شما آزادانه‌تر از نسخه کنسولی آن می‌توانید عمل کنید و به همان سمتی که می‌خواهید بروید، البته با توجه به مکانیزم کلیک زنی باید این کار را انجام دهید اما سازنده به جزئیات این بازی بسیار دقت کرده است و در اختیار مخاطبین خود قرار داده است.

حجم: 1500 مگابایت
قیمت: 6 دلار
سیستم عامل: اندروید / ios

بهترین بازی جهان برای گوشی
the amazing spaider man 2

21. بازی assassins creed identity

یکی دیگر از بهترین بازی‌های اندروید آنلاین assassins creed identity است. این بازی از مجموعه بازی‌های اساسین کرید است که تمام ویژگی‌های نسخه‌های قبلی را دارا می‌باشد. البته سازنده سعی کرده که المان‌های بیشتری را به این بازی اضافه کند. در این بازی شما باید به ایتالیا سفر کنید و ماموریت‌هایی که به شما داده می‌شود را مو به مو انجام دهید.

سبک: اکشن 
قیمت: رایگان
سیستم عامل: اندروید 

بهترین بازی های اندروید دیتا دار
بازی assassins creed identity

22. بازی traffic rider

با اینکه مدت زیادی از انتشار بازی traffic rider می‌گذرد اما می‌توان آن را جزو بهترین بازی‌های اندروید آفلاین شناخت. تا به امروز افراد زیادی این بازی را دانلود کرده‌اند و هنوز هم با گذشت این همه مدت افراد زیادی دنبال کننده این بازی هستند. در بازی traffic rider دوربین به صورت اول شخص قرار می‌گیرد و شما باید مراحلی را طی کنید. با گذشت هر مرحله و افزایش امتیاز، می‌توانید موتورسیکلت‌های بیشتری دریافت کنید. با توجه به انتشار این بازی در سال‌ها پیش، گرافیک بازی چندان باکیفیت نیست اما با همین کیفیت کم هم بسیاری از افراد این بازی را به بسیاری از بازی‌های موتورسیکلتی دیگر ترجیح می‌دهند.

سبک: موتور سواری اول شخص
قیمت: رایگان
سیستم عامل: اندروید / ios

بهترین بازی های اندروید دیتا دار
بازی traffic rider

23. بازی need for speed no limits

به احتمال زیاد همه شما با بازی need for speed آشنایی دارید. این مجموعه یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های مسابقه‌ ماشینی است که تا به حال طرفداران زیادی هم داشته است. در بازی need for speed no limits شما به مسابقات خیابانی و شبانه می‌روید و برای دریافت ماشین‌های جدید مسابقه می‌دهید. شما در هر مرحله با دریافت امتیاز می‌توانید خودروهای جدیدی مانند فراری، مک‌ لارن، لامبورگینی و... دریافت کنید. البته برای انجام این بازی دسترسی به اینترنت نیاز است. همچنین برای دریافت امکانات بیشتر می‌توانید خریدهای درون برنامه‌ای انجام دهید.

سبک: ریسینگ
قیمت: رایگان
سیستم عامل: اندروید / ios

بهترین بازی جهان برای گوشی
بازی need for speed no limits

24. بازی vainglory

اگر شما طرفدار بازی‌های moba هستید به احتمال زیاد این سبک بازی مناسب شما می‌باشد و انجام این بازی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در این بازی بازیکن می‌تواند شخصیت مورد نظر خود را با توجه به علایق خود انتخاب کند و بعد از آن همانند بازی‌های moba می‌توانید با بازیکن‌های دیگر مبارزه کنید. با توجه به تنوع قهرمانان هر مرحله، می‌توانید قهرمانان جدیدی انتخاب کنید. به همین علت است که بازی هیجان انگیزتر می‌شود.

سبک: moba 
قیمت: رایگان 
سیستم عامل: اندروید

بازی برای اندروید
بازی vainglory

25. بازی altos odyssey

یکی دیگر از بهترین بازی‌های اندروید دیتا دار، بازی altos odyssey است. در این بازی شما باید از بالای کوه با انواع اسکیت خود به سمت پایین حرکت کنید. در این بازی شما باید در زمان‌های مناسبی پرش کنید و در آسمان چرخش‌هایی خوب و عالی انجام دهید. این بازی در ساعات مختلف روز ادامه پیدا می‌کند. بنابراین می‌توانید در بعضی از مواقع خورشید را نیز مشاهده کنید.

سبک: ماجراجویی
قیمت: رایگان
سیستم عامل: اندروید

بهترین بازی های اندروید آفلاین
بازی altos odyssey

26. بازی asphalt 9

یکی دیگر از بازی‌های مسابقه‌ای، آسفالت 9 است. این بازی در فهرست بهترین بازی‌های جهان برای گوشی موبایل قرار دارد. بازی آسفالت به سه دلیل کلی در این دسته قرار می‌گیرد. یک اینکه با توجه به گرافیک بالا این بازی هماهنگی زیادی با گوشی‌های میان رده‌ای (متوسط) دارد. حتی اگر شما یک گوشی با سخت افزار ضعیف هم در دست داشته باشید می‌توانید این بازی را انجام دهید. دومین دلیل وجود 50 مسیر متفاوت است که موجب می‌شود این بازی هیجان انگیزتر شود و اما مهم‌ترین دلیل پرطرفدار بودن این بازی، ویژگی آنلاین بازی کردن آن است. بنابراین شما می‌توانید این بازی را به صورت آنلاین با دوستان خود انجام دهید و با آن‌ها به رقابت بپردازید.

سبک: ریسینگ
قیمت: رایگان 
سیستم عامل: اندروید

بهترین بازی جهان برای گوشی
بازی asphalt 9

27. بازی gods of boom

تا به حال 12 نسخه از این بازی با به روزرسانی‌های فوق العاده‌ای انتشار یافته است. بازی گادز آف بوم یک بازی اکشن اول شخص است که بازیکنان باید در دو گروه متقابل با یکدیگر قرار گیرند و با هم مبارزه کنند. به طور کلی این بازی را می‌توان در دسته بهترین بازی‌های اکشن قرار داد. بنابراین اگر شما به بازی‌های اکشن علاقه دارید بهتر است که این بازی را امتحان کنید. شما در این بازی می‌توانید شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس با استفاده از قابلیت‌های آن مسابقه را انجام دهید. در این بازی تیر اندازی به صورت خودکار انجام می‌شود به همین علت شما باید به موقع نشانه گیری کنید.

سبک: اکشن اول شخص 
قیمت: رایگان 
سیستم عامل: اندروید

بهترین بازی های اندروید 2020
بازی gods of boom

28. بازی clash of clans

به احتمال زیاد نام این بازی به گوش‌تان خورده است. سال‌های زیادی است که این بازی انتشار یافته و از همان ابتدای انتشار طرفداران زیادی توانست به دست بیاورد. در این بازی هر شخص قلعه مختص به خود را دارد و باید آن را گسترش و نیروهای خود را پرورش دهد. 
هنگامی که شما بازی را شروع می‌کنید باید امکانات قلعه خود را با حمله به دیگر قلعه‌ها افزایش دهید. هر یک از ساختمان‌هایی که در زمین خود می‌سازید ارتقا پیدا می‌کنند اما شما باید با حمله به غارهای دیگر این نیرو را افزایش دهید. همچنین شما می‌توانید با دوستان خود تیم شوید و به قبایل مختلف حمله کنید و از این طریق منابع بیشتری را کسب کنید. 

سبک: استراتژی
قیمت: رایگان 
سیستم عامل: اندروید

 بهترین بازی های اندروید آنلاین
بازی clash of clans

29. بازی ?whers my water

یکی دیگر از بهترین بازی‌های اندروید آفلاین بی‌شک بازی whers my water است. با این که از زمان انتشار این بازی مدت زیادی می‌گذرد اما هنوز هم بسیاری از افراد، دنبال کننده این بازی هستند. این بازی در عین حال که در مقابل راهتان قرار می‌گیرد بسیار هیجان انگیز است. گرافیک این بازی در نوع خود عالی می‌باشد و مخاطب را جذب خود می‌کند. 
سبک: فکری 
قیمت: رایگان 
سیستم عامل: اندروید / ios

بهترین بازی جهان برای گوشی
بازی ?whers my water

30. بازی Angry birds space

مجموعه بازی‌های Angry birds جزو محبوب‌ترین بازی‌ها در سطح جهانی هستند. اولین نسخه موبایلی این بازی در سال 2009 انتشار یافت و از آن سال به بعد هر ساله نسخه جدیدی از این بازی در اختیار عموم قرار می‌گیرد. در سال 2012 یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این مجموعه یعنی angry birds space انتشار یافت که در همان روزهای اول گیم پلیرهای زیادی به سراغ این بازی آمدند. این بازی پرندگان باید برج‌هایی که توسط خوک ساخته شده است را از بین ببرند. این کار توسط کشیدن پرندگان و رها کرد آن‌ها انجام می‌شود. هر مرحله‌ای که می گذرانی بازی دشوارتر شده و شما با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شوید. 

سبک: آرکید
قیمت: رایگان 
سیستم عامل: اندروید

بهترین بازی جهان برای گوشی
بازی Angry birds space

31. بازی subway surfers

بازی subway surfesr اولین بازی دویدن بی‌پایان است که در همان روزهای اول انتشار، مخاطبین زیادی به دست آورد. این بازی تا به امروز بیش از یک میلیارد بار در گوگل پلی دانلود شده است. در ابتدای بازی شما با انتخاب شخصیت خود و انجام بازی می‌توانید با توجه به امتیازات به دست آمده شخصیت‌های بیشتری را آزاد کنید. در این بازی شما باید از دست مامور قطار فرار کنید. البته هر چه مرحله‌های بیشتری بروید، بازی سخت‌تر می‌شود. به عنوان مثال یکی از این چالش‌ها آمدن قطار از روبرو است که شما باید به سرعت به طرفین بروید.

سبک: آرکید
قیمت: رایگان
سیستم عامل: اندروید

 بازی ویدیویی اندروید
بازی subway surfers

32. بازی candy crush saga

یکی دیگر از بهترین بازی‌های جهان برای گوشی که طرفداران زیادی دارد بازی candy crush saga است. در این بازی شما باید شکلات‌های شبیه به هم را در کنار یکدیگر قرار دهید. در مراحل ابتدایی شما با چالش‌های زیادی روبرو نمی‌شوید اما هر چه پیش می‌روید با چالش‌های بیشتر و سخت‌تری روبرو می‌شوید. در این بازی شما تنها باید با کشیدن انگشت بر روی صفحه نمایش آیتم‌های مشابه را از بین ببرید. با توجه به گرافیک بالا و موسیقی که در این بازی پخش می‌شود بسیار هیجان زده می‌شوید.

سبک: معمایی 
قیمت: رایگان 
سیستم عامل: اندروید / ios

 بازی ویدیویی اندروید
بازی candy crush saga

مطلب مفید بود؟
108
181
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی